Головна » Файли » Розробки уроків |
[ Викачати з сервера (7.83 Mb) ] | 18.06.2016, 07:58 |
Тема. Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Кругові приклади. Мета: вчити складати приклади на додавання і віднімання за малюнками, ознайомити з поняттям «кругові приклади», формувати вміння обчислювати кругові приклади, знаходити невідомий доданок. Закріплювати знання про склад числа 10. Виробляти усвідомлені і міцні обчислювальні навички, навички читання різними способами рівностей, що містять дії додавання і віднімання, письма вивчених цифр і знаків. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, інтерес до пiзнання навколишнього світу, ціннісне ставлення до природи. Формувати математичну, соціальну компетентності. Виховувати дисциплінованість, сумлінність, здатність до подолання труднощів, працелюбство, почуття взаємодопомоги, любов до рідного краю, бажання захищати і примножувати багатства природи; викликати почуття відповідальності, радості за виконану роботу. Основні завдання психосоціального розвитку: розвивати логічне мислення, довготривалу образну пам’ять, увагу, спостережливість, розумові здібності, самостійні пошукові дії, інтерес до пiзнання навколишнього світу, ціннісне ставлення до природи. Передбачувані результати: Знати: поняття «кругові приклади». Вміти: складати приклади на додавання і віднімання за малюнками, обчислювати їх, читати приклади на додавання і віднімання різними способами, розв’язувати кругові приклади, працювати групою, в парі. Цінувати: час, природу рідного краю. Організація навчальної діяльності: 1.Загальні методи навчання: демонстративний, діалогічний, евристичний, інтерактивні 2. Методи викладання: стимулюючий, спонукаючий, пояснювальний. 3. Методи виявлення знань учнів: усний, письмовий. 4. Форми організації навчального процесу: фронтальна, групова, індивідуальна, парна. 5. Методи роботи учнів: виконавський, частково-пошуковий. 6. Етапи виявлення знань: фронтальний, індивідуальний, груповий. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Обладнання: мультимедійне обладнання, малюнки риб, конверт із геометричними фігурами. Хід уроку Слайд 1 (Тема уроку) І Етап орієнтації День у нас сьогодні незвичайний. А чому? Бо гості до нас завітали. То ж привітайте, діти, гостей: – Добрий день! Раді вітати вас в нашій оселі. Зичимо щастя, здоров’я, добра. Сядьте, діти, рівненько, Руки покладіть гарненько, Вище голову підніміть, Свої плечі розверніть, Посміхніться всі до мене Веселіше подивіться. Очі дивляться – (діти) та все бачать. Вуха слухають – (діти) та все чують. Голова – (діти) думає. Яким буде урок (діти) – цікавим! Які у мене діти? – (діти) найкращі! Нехай мої та ваші надії здійсняться. ІІ Етап представлення теми та очікування навчальних результатів Вправа «Мікрофон» Які вони? Красиво писати, ІІІ Етап надання необхідної інформації Починаємо свою роботу. Погляньте на слайд Діставати бруд із річки будемо за числами, зазначеними на предметах, що забруднили річку. Назвіть числа у порядку зростання. Вправа «Незакінчене речення» : Продовжіть незакінчене речення… Так, це 1. Увага! Зараз у нас цікава хвилинка – математична розминка. Якщо ми правильно виконаємо всі завдання, то зможемо дістати пляшку з-під напою «Живчик». На лугу пасуться гуси. Їх пасе мала Ганнуся Шість гусей ще біля броду, Троє вже ввійшло у воду. Ми попросимо дітей Полічити всіх гусей. (Гусей 9) – Який приклад ми склали,щоб знайти відповідь. Чому склали приклад на додавання? Як називається запис 6 + 3= 9 – Прочитайте приклад різними способами. 2.) Зловив Василь наш 7 риб, – Назвіть приклад. Чому склали приклад на віднімання? – Назвіть як називаються числа при відніманні. Яке з чисел при відніманні найбільше. Чому? Продовжуємо математичну розминку грою «Математичний струмочок» та пригадаємо склад числа 10. (У дітей на партах лежать картки з цифрами. Діти виходять з ними до дошки. Кожний із учнів повинен знайти свою пару, щоб сума чисел склала 10) А зараз погляньте на слайд давайте допоможемо нашим улюбленим героям Плюс Плюсовичу та Мінус Міносовичу розв’яжемо алгоритм (ланцюжок) прикладів. Якщо ми виконаємо його, то дістанемо з річки що? Так – черевик. Це завдання, яке по порядку?(Друге) Зошит навскіс кладемо, В руки ручки беремо, Сіли рівно всі на диво, Дітки, пишемо красиво! Кожну цифру, кожен штрих – Клас працює, клас притих. Напишіть каліграфічно цифру 2 за зразком. Фізкультхвилинка Всі ми гарно працювали, Всі чудово рахували, А тепер відпочиваємо Разом із сонечком співаємо ІІІ. Етап вивчення нового матеріалу. Інтерактивна вправа – Зараз нам потрібно виконати завдання під № 4, очистити річку від консервних банок-бляшанок та повернути рибок у водоймище. Попрацюємо у друкованому зошиті і виконаємо завдання №1. Перед нами незвичайний ланцюжок. А чому він незвичайний ви мені скажете, коли ми виконаємо дії над числами у ланцюжку. Починаємо виконувати завдання з коментуванням. Читаємо приклади і вставляємо результат у зошити. Що ви помітили? Погляньте уважно на слайд Погляньте на слайд. Будемо обчислювати кругові приклади і записувати їх на дошку і в зошит. 4+6=10 9–3=6 10-2=8 6–3=3 8–3=5 3+4=7 5+4=9 7+3=10 – Звернніть увагу ще раз на приклади, що ми записали і переконайитеся в тому, що вони кругові, адже результат попереднього прикладу є початком наступного. Зверніть увагу на слайд. Консервна банка №4 зникла. Продовжуємо рятувати нашу річку Працювати будемо групами. Група «Карасі» Група «Окуні» Група «Щуки» Група «Йоржики» Не забудьте вибрати доповідача. Розпочинаємо презентацію груп. Доповідач доповідає, а діти порівнюють з відповіддю на слайді Презентація роботи в групах. Доповідач групи «Карасики» повідомляє Фізкультхвилинка для очей Оченята роблять вправи: Вліво, вправо, вліво, вправо. Потім вгору, потім вниз Оченятами дивись. Працюємо далі. Потрiбно очистити річку від нафтових плям. – Погляньте на слайд, перевірте правильність виконання прикладів. Хто складав приклади до малюнка з ляльками підніміть руку. Хто не зробив помилок – погладьте себе по голівці . ( Так само з автомобілями) 4+3=7 6+3=9 7–4=3 9–6=3 7–3=4. 9–3=6 ) Нафтові плями зникли А тепер за планом порятунку завдання під №9. Давайте очистимо річку від поліетиленового пакету. Попрацюймо з геометричним матеріалом. Необхідно з поданих у конверті геометричних фігур скласти макет «Люд6ни», яка буде охороняти природу. Робота в парі – Попрацюйте в парі. (Працюють за партами та одна пара біля дошки) Які геометричні фігури ви використали і в якій кількості? ІV Етап підведення підсумку уроку – Настав час пiдвести пiдсумок уроку. Граємо гру «Так чи ні?» 5) Я вважаю, що 10 більше 0. Діти, всі завдання розв’язали, Перешкоди подолали Тож мерщій, часу не гайте, Що робили – пригадайте. – Що було цікавим? – Що корисного для себе ви дізналися на цьому уроці? – Дiти, чи допомогли нашi знаная з математики врятувати рiчку? Діти, яким був наш урок?
| |
Переглядів: 1345 | Завантажень: 51 | |
Всього коментарів: 0 | |